Herb Rzeszy Polan

Rucham Jandę, rucham Piaska-Symulanta, rucham wszystkich Cwelebrytów.


Kiedy zobaczyłem po raz pierwszy Krystynę Jandę 44 lata temu w roli dynamicznej dziennikarki prowadzącej
śledztwo historyczne w sprawie Człowiek z marmuru nigdy nie pomyślałbym że taka osoba
która nakreśliła swoją rolą wzór do naśladowania dla innych w dociekaniu do prawdy, potrafi tak zgłupieć na stare lata.
Ale cóż, skoro przytrafiło się to ponad 19 mln Wyszczepom, tzw dorosłym, choć z dorosłymi to już nie ma zbyt wiele
wspólnego, to znaczy ni mniej ni więcej że jesteśmy już we fazie powszechnego upadku ducha.

Międzynarodowy raport nt śmiertelności od szczepionki z: Toxicology report.




Collapse )
Herb Rzeszy Polan

BIĆ KURWY I ZŁODZIEJÓW!




"A jaki jest program Pańskiej partii?
                            Najkrótszy z możliwych:

bić (*) kurwy i złodziejów!"
  Jebać wszystkich!
            38 milionów podludzi, leżących 3 poziomy niżej od neandertalczyków, czyli
            bezdennie durnych chłopów przekonanych o swojej wyższości nad całym  Światem, jeszcze bardziej durnych robotników jeszcze bardziej przekonanych o swojej wyższości nawet niż ci bezdennie durni chłopi,
           jebać
ćwierćyntelygentów patrzących na Świat z czubka wieży Eiffla dzięki sile  swoich kart kredytowych, jebać wszystkich katolików, miłośników Jezusa i Marysi a zwłaszcza Prezesa 500+ Jezus Maria Kaczyńskiego (takie 2 w jednym, ni to huj ni pizda), jebać pedałów, jebać pedofili, jebać żydów oraz Cyganów, jebać wszystkich kurwy-synów, всех ебаных полячек.                                          
HASŁO NA DZIŚ: jebać PiS, jebać Kaczora!

JEBAĆ PIS! ROZBRZMIEWA NA CAŁYM ŚWIECIE !


2019.08.06.jpg

     д^Aрий "Адольф II" Новак де Пeсковский
                Marszałek SS
SZARE SZEREGI
Volks SS Abwehr Truppen
III U. S. REICH SECRET SERVICE
15806 Zossen
                                  Piast II Chrobry

                                                          III РЕЙХ III REICH
                                                          60-143 Poznań

Mein Kampf. Моя Борьба. MY BIO. Mój życiorys.
Godło Arian

ALTAR TO ZEUS (*). Zeus Altar(*). OŁTARZ ZEUSA (*). Aлтарь Зевса(*).

Juden02.jpg

Berlin-Pergamonmuseum-Altar_01
ALTAR TO ZEUS (SATAN).
http://nspap.livejournal.com/90156.html

Aлтарь Зевса (Сатана)
http://nspap.livejournal.com/91057.html

Zeus-Altars im Pergamonmuseum, Berlin.
http://nspap.livejournal.com/90448.html

OŁTARZ ZEUSA (SZATANA).
http://nspap.livejournal.com/90684.html



(*) Satan ist es wirklich, den wahre Gott aller Arier !

KULTURA I SZTUKA NARODOWO-SPOŁECZNA.
Nazional-sozialistische Kunst und Kultur.
NATIONAL CULTURE AND THE ARTS.
Национальная искусство и культура.
https://nspap.livejournal.com/40512.html

Powrót do spisu treści.
INDEX.
Cодержание.
Zuruck nach Inhalt.
http://nspap.livejournal.com/31511.html

Weil Juden sind wie Gift für alle Völker!
Juden.jpg
Godło Arian

II. АРИАНСКАЯ НАУКА И НАЦИОНАЛ-СОЦИАЛИСТИЧЕСКАЯ ТЕХНИКА.NARODOWO-SPOŁECZNA NAUKA I TECHNIKA ARIAŃSKA

2019.08.06.jpg


Eigentlich eine Dumme Idee von unserer Seite wäre die Auflösung der niederen Rassen, die auf das Vorhandensein dieser wunderbaren Waffen.
Die Geschichte beweist, dass alle Gewinner, der es zuließ, dass die niederen Rassen, auf der Besitz dieser Waffen ein, zwei, drei dieser sich fallen lassen.



(Najgłupszym możliwym błędem z naszej strony byłoby pozwolenie niższym rasom na posiadanie tych cudownych broni.
Historia dowodzi, że wszyscy zdobywcy, którzy pozwolili niższym rasom na posiadanie takich broni, szykowali tym sobie upadek.)

ACHTUNG!
Kapitel ausschließlich nur für Menschen mit einem IQ> 500.
ROZDZIAŁ WYŁĄCZNIE DLA OSÓB Z IQ>500.
Chapter solely for people with an IQ> 500.
Глава исключительно для людей с IQ> 500.
II.
Narodowo-Społeczna Nauka i Technika Ariańska.
НАЦИОНАЛЬНАЯ НАУКА И ТЕХНИКА СОЦИАЛИСТОВ.
Nazional- Sozialistische Arianische Wisse u. Technik.
NATIONAL SOCIALISTS ARYAN SCIENCE AND TECHNOLOGY.
IIa.
NAUKA. Наука.
Science.
http://nspap.livejournal.com/25998.html

Einführung in die Grundlagen der Arianischen Wissens und der Technik
IIb.
OSIĄGNIĘCIA HISTORYCZNE.
Historical achievements.
ИСТОРИЧЕСКИЕ ДОСТИЖЕНИ

http://nspap.livejournal.com/26133.html
IIc.
TECHNIKA.
Technik.
TECHNOLOGY.
Техника.
IIc.1
TECHNOLOGIE SPOŁECZNE.
Cywilne silniki wodne.
Социальныe технологий.
Гражданские двигатели, водные.
Civilian technologies for social use (water engines).
http://nspap.livejournal.com/25641.html
ZIVILIST TECHNOLOGIEN FUR SOZIALE BENUTZUNG.
Zivilisten WaSSermotoren.
http://nsgap.livejournal.com/2245.html

IIc.2
TECHNOLOGIE NARODOWE I POKOJOWE.
Nazionale und Friedens Technologien.
НАЦИОНАЛЬНЫЕ И МИРНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ.
National and Peaceful technologies.
http://nspap.livejournal.com/25598.html
II.d ZDROWIE. Gesundheit Health
https://nspap.livejournal.com/48672.html
II.e                                                                       
POLSCY NOBLIŚCI.
http://nspap.livejournal.com/61923.html
II.f
ORDER KACZORA WIELKIEGO NIELOTA.
http://nspap.livejournal.com/38676.html

Powrót do spisu treści.
Zuruck nach Inhalt.
Index:
http://nspap.livejournal.com/31511.html
Godło Arian

Einführung. WSTĘP. Введение. INTRODUCTION.

Juden02.jpg

WOJNA ŻYDO-SYJONISTOW PRZECIWKO POTOMKOM NOE, TAKŻE GERMANOM I WANDALOM.
Война еврейских сионистов против потомков Ноя, также Германцев и Bандалов.
War Jewish-Zionists against descendants of Noah, the Germans and Vandals too.



HYMN PARTII.
Wersja na harmonię z okrążonego Ługańska.
http://3rp.livejournal.com/17348.html

OSTRZEŻENIE!
Ten Kościół jest przeznaczony wyłącznie dla czystych Ario - Słowian.
KATOLIKOM, ŻYDOM ORAZ INNYM RELIGIJNYM LEMINGOM WSTĘP SUROWO WZBRONIONY!
Wszyscy inni wchodzą na własną odpowiedzialność.
Wstępując, opuszczacie zachodni sektor bankowo - kapitalistyczny i przechodzicie na klarowną, aryjsko - słowiańską, stronę
III РЕЙХ ПОЛЯН

d^Arius "Adolf II" Nowak de Piaskowski
Wołchow 063

FUHRER, HONOR, OJCZYZNA.


ACHTUNG!
Diese Seite ist nur fur Menschen mit arisch klar, offene nazional - sozialistische Denkung.
Alle andere kommen auf eigene Risiko u. Schuld.
Beim eintreten verlassen Sie westliche, bank-o-kapitalistische Sektoren und auf arische, sozialistische Lebensseite durchkommen.
Aus III REICH mit Liebe.

d^Arius "Adolf II" Nowak von Piaskowsky
Wolchow 063

FUHRER, EHRE, HEIMAT.


Предупреждение!
Этот блог только для славянских арийцев с ясностью национальныx - социалистическиx идеи.
Все другие приходят в на собственную ответственность.
С входoм вы опускаете западное участки банковское - капиталистическиe и свободно пригласите на яркy сторону жизни арийцев, социалистическую, до конца.
От III РЕЙХ ПОЛЯН с влюбленностью.

Д^Арий "Адольф II" Новак де Песковский
Волхов 063

Фюрер, Честь, Pодина.


WARNING!
This side intended for people only with aryans clarity of national-socialist thinking.
All others ones come on own risk.
By enter You are leaving west, bank-o-capitalistic sectors and find on aryans-slavic bright, socialist side of live.
From III REICH with love.

d^Aryus "Adolf II" Nowak de Piaskowski
Volkhov 063

Fuhrer, Honour, Fatherland.

Weil Juden sind wie Gift für alle Völker!
Juden.jpg
teiwaz

FUHRER, HONOR, OJCZYZNA. Фюрер, Честь, Pодина. FUHRER, EHRE, HEIMAT. Fuhrer, Honour, Fatherland.

Juden15.jpg


Zanim Duch Święty spłynie na Ziemię i przyniesie nieskończone pożytki,
musimy najpierw oczyścić (*) nasze dusze, umysły i ciała.


(*) A nic tak dobrze nie oczyszcza skrzywionych dusz jak szybka terapia w Sanatorium.
Dr Adolf Nowak
Naczelny Ordynator
https://auschwitz2-gov.livejournal.com
Dr Adolf Nowak
Narodowo-Społeczna Partia Arian Polskich
Rok założenia: 1969
Założyciel: Dariusz Nowak de Piaskowski
znany również jako: Doctor No, Dr Adolf Nowak.
Mein Kampf. Моя Борьба. MY BIO. Mój życiorys.


WSTĘP TYLKO DLA URODZONYCH ARIÓW.
Anforderung nur fur reine Arier.
http://nspap.livejournal.com/491.html

http://www.facebook.com/groups/nspap1969/

I.
МИРНАЯ ПОЛИТИКА:
ПРОДОЛЖЕНИЕ НАШИХ РАБОТ ПАДУБА Фюрер КАРЛ.
Peaceful politics:
THE CONTINUATION OF OUR HOLLY FUHRER KARL WORKS.
Polityka pokojowa naszej partii:
kontynuacja dzieła naszego Fuhrera Karola.

FRIEDENS POLITIK:
Fortsetzung der Arbeit unserer Führer Karl.

http://nspap.livejournal.com/17294.html
http://WWW.KWFS.LIVEJOURNAL.COM
II.
NAUKA I TECHNIKA ARIAŃSKA.
Aryan science and technology.
ARISCHE WISSE UND TECHNIK.
Наука и технологии.
http://nspap.livejournal.com/16808.html
III.
WELT KRIEG.
World War.
"BOB". Wojna Światowa.
http://nspap.livejournal.com/16631.html
IV.
PROGRAM OCZYSZCZENIA POLSKI.
Программа Oчищения Польши.
Das Programm der Reinigung Polen.
Program of Poland Purification.
http://nspap.livejournal.com/71372.html

REICH SANATORIUM AUSCHWITZ
V.
III RZESZA POLAN.
Internal affairs.
III REICH DER POLANEN.
http://nspap.livejournal.com/17027.html
III REICH wiederbelebung III РЕЙХ возрождение

VI.
ZDROWIE ARYJCZYKA.
Health.
ARISCHE GESUNDHEIT.
http://nspap.livejournal.com/48672.html
VII.
ŚWIĄTYNIA DUCHA OJCZYZNY
im. KAROLA WOJTYŁY.
Темпл Свято Духа Pодины.
KARL WOJTYLA NATIONALES GEIST TEMPEL.
Karl Wojtyla National Spirit Temple.
http://nspap.livejournal.com/65071.html
Loża Narodowo-Społeczna Templariuszy
VIII.
KULTURA I SZTUKA NARODOWO-SPOŁECZNA.
Nazional-sozialistische Kunst und Kultur.
http://nspap.livejournal.com/40512.html

NOWY KANAŁ KULTURALNY.
DZIEDZICTWO KULTURY POLSKIEJ
IX.
MOJE KOMENTARZE.
Meine Kommentare.
MY COMMENTS.
Мои комментарии.
http://nspap.livejournal.com/21995.html
X.
NSPAP.TV
http://nspap.livejournal.com/37159.html
(kanał może być niedostępny w Polsce!)
Herb Rzeszy Polan

Mein Kampf. Моя Борьба. MY BIO. Mój życiorys.

Testosteron800.jpg
Grób moich kuzynów.
GROBOWIEC MIESZKA I ORAZ BOLESŁAWA CHROBREGO.

MÓJ ŻYCIORYS.
1963.12.29
- rok urodzenia
1968-1969
- samodzielne studia nad techniką napędu spalinowego.
Pierwszy wniosek z tego okresu: o ile silniki 12-to cylindrowe Ferrari
i Lamborghini (Miura ) są mocne i efektywne, to spalają zbyt dużo
drogiego paliwa, są skomplikowane i nawet przy wielkoseryjnej
produkcji bedą zawsze zbyt drogie dla przeciętnego polskiego pracownika.
Ponadto, pojazdy w nie wyposażone łatwo ulegają ciężkim wypadkom: łatwo je
rozpędzić ale trudno zatrzymać.
Wniosek drugi: silnik Trabanta (i polskiej Syreny) jest bardzo prosty
i spala kiepskie mieszanki paliwa ale zanieczyszcza mocno środowisko
i ma małą moc.
Pytanie: co zrobić by miał moc Ferrari, był jeszcze prostszy i tańszy,
a najlepiej gdyby zużywal tylko wodę nie zanieczyszczając środowiska.
1969
- pierwsza podróż w "czasie" i przestrzeni do Berlina (Wschodniego)
- przekonuję się wtedy o wysokim poziomie rozwoju techniki niemieckiej
już przed pierwszą Wojną Światową, a zwłaszcza sposobie sprawnego
funkcjonowania takiej metropolii jak Berlin na przykładzie zorganizowania szybkiej kolei miejskiej (S-Bahn) i podziemnej (U-Bahn).
- odkrycie kilku oficjalnie nieistniejących, czynnych linii metra,
(Geisterbahn-kolej duchów)
- w Tierparku na loterii wygrywam swój pierwszy zegar (składał sie z
wielu małych, podobnych części ktore najpierw trzeba bylo poskładać aby
funkcjonował).
Już wtedy zakiełkowała mi pierwsza myśl o innej niż oficjalnie
nauczana, budowie Wszechświata.
- najważniejsze jednak, narodziła sie teza o wyższosci narodowego
socjalizmu nad żydokapitalizmem i ówczesnym komunizmem (socjalizmem radzieckim).
1970-1971
- zaczynam się interesować napędem odrzutowym i rakietowym, w celu
znalezienia obejścia niedostatków silników samochodowych
- pierwsze usprawnienie z tego okresu: propozycja dwuprzepływowego
silnika odrzutowego, (co powszechnie przyjęło się w latach 80-tych XX
wieku)
Wniosek: o ile silniki odrzutowe a zwłaszcza rakietowe mają olbrzymią
moc, to te drugie choć bardzo efektywne, szybko zużywaja paliwo.
(A jak to robią bociany że pokonują długie dystanse, czy to tylko
zasługa wirów powietrznych i jak one oddziałują).
Zaraz, zaraz, a o czym to Babcia mi mówiła w ogródku przy pieleniu
warzyw, o dobrych duszkach które pomagają dżwigać każdą cząstkę,
naszą oraz innych stworzeń w trakcie życia, co to ma wspólnego z
aniołami z lekcji religii, naszą duszą i czasem.
Czy są to pojęcia równoważne?
1971
- zainteresowanie fizyką jądrową i teoriami A. Einsteina
- pierwsza własna koncepcja czaso- przestrzeni ( Wszechświata )
Główny wniosek: na faktycznym poziomie elementarnym, czysto
energetycznym, może istnieć tylko 1 uniwersalna forma zorganizowania, inaczej następowałyby zakłócenia we funkcjonowaniu różnych procesów.
Prędkość światła nie jest nieprzekraczalną barierą, robimy to na
codzień w praktyce, choć tego nie dostrzegamy ani nie rozumiemy.
Tego wymaga sposób komunikowania różnych elementów Przyrody
między sobą.
Najprawdopodobniej to dusza (a czas w ujęciu naukowym) jednoczy
nasze funkcjonowanie, ponad naszymi możliwosciami objęcia tego zjawiska,
gdyż decydują o tym inne reguły niż te poznane przez współczesną naukę.
Ponieważ są to potężne siły, ale ukryte za zasłoną wiru duszy, z tego
powodu są uważane przez różne religie i wierzenia za Cudowną Siłę
Boską.
- Na bazie krytyki Teorii Względności powstaje projekt generatora ciepła
takiego jak obecny DRJ200 odwzorowujący sposób funkcjonowania
komórki organizmu żywego,
- Powstaje pierwsza propozycja pionowzlotu o kształcie liścia,
sterowanego nadmuchem powietrza, tylko skąd wziąść do niego wydajny,
nie zanieczyszczający powietrza silnik?
1972
- Ostatecznie formułuję teorię tachionu, ponadświetlnych i wszechobecnych cząstek naszej duszy (i równocześnie czasu), a także antymaterii
(znanej dotad jako siły piekielne).
Nazwałem te cząstki tachionami na pamiątke zegara tachometru z taxi
mojego dziadka.
(Do powstania tej teorii walnie przyczynił się zegar wygrany w
Tierparku.)
- Teoria Żywej Wody H+H+e=2D+T+E jest to faktyczna reakcja będąca
odpowiedzialna za funkcjonowanie organizmów żywych.
Obecnie, dzięki pracom Fominskiego i Potapowa ta formuła ma
konkretny wzór:
1H+1H+e(-)=2D+ve+1,953 MeV
- Projekt pierwszego ponadświetlnego silnika z wykorzystaniem mojej
metody kontroli fuzji jądrowej.
- Mój dziadek Stanisław, były mechanik DB 304, jesienią wspomina mi
w tajemnicy o dużych dyskoidalnych samolotach niemieckich napędzanych wodą,
co potwierdza moje teorie.
- Powstają wczesne koncepcje i obliczenia:
czasolotu-dysku do międzyplanetarnych i międzygwiezdnych lotów
kosmicznych w czasie i bomby o sile 500- 1.000 MT TNT,
Możliwość zbudowania takiego urządzenia była, najwiekszą troską
W. Schaubergera, przez co bał się zdradzić swoje teorie, a nie jak się
powszechnie sądzi, sama energia sił potrzebnych do zbudowania
latających dysków była tego powodem.
1973
- Dziadek z kolegami obiecują pomoc w konstrukcji modelu aparatu
latającego i silnika do niego o mocy ok. 200 kW (270 KM) jako konkurencyjny wobec ówczesnych silników Porsche.
- latem zaczynam zbiórkę funduszy na ten cel, ogałacam dzielnicę z
makulatury i butelek
1974
- ostateczny projekt modelu pojazdu do lotów kosmicznych, (Projekt
1974 w galerii) ale ze względu na modułową konstrukcję jego oraz silników, byłby możliwy do wielu innych zastosowań.
Model miał posiadać tylko 1 centralny silnik + 3 sterujące na
obwodzie, sterowanie przewodowe.
1975
- Dziadek umiera na raka, wszystko upada, boję się podzielić tymi
tajemnicami z kimkolwiek, nie tylko z powodu wcześniejszego niezrozumienia ich przez rodzinę, ale i niebezpiecznego potencjału w tym tkwiącego.
Zostawiam sobie te wiedzę na czasy kiedy będę starszy, choc domyślam
się że zarówno w USA jak i ZSRR musiano prowadzić w największej
tajemnicy badania nad uzyskaniem dostępu do tych mocy.
- Dostrzegam jednak już wtedy konieczność przeprowadzenia
eksperymentow na umierających ludziach aby ostatecznie potwierdzić
istnienie duszy ludzkiej i dokonczyć swoje teorie.
(Udaje się to po wielu latach, dopiero na początku XXI wieku, pół roku
po ataku na WTC i Pentagon....).
1977
- zaczynają się rozchodzić plotki o dziwnej technice napędowej
niemieckich pojazdów latających w czasie 2- ej Wojny, o ponadświetlnych
tachionach przez nich jakoby stosowanych do tego celu a wykrytych już po
I Wojnie.
- kolegom ze szkoły ogólnikowo zdradzam swoje teorie, proponuję
zbudowanie
-burzolotu (elektrograwitatora jak obecnie nazywa się tą technikę
napędu po ujawnieniu materiałów na ten temat w USA, więcej na
www.ttbrown.com i http://jnaudin.free.fr/lifters/main.htm).
(Piorun to nic innego jak lokalne rozdarcie czasu wywołane
zakłóceniem równowagi obrotowej 2 ośrodków: ziemi i powietrza).
- małej bomby jądrowej- neutronowej mocy ok. 1 TNT, w tym celu na
ogródku kopiemy szyb, niestety, problem z ukryciem nadmiaru ziemi
powoduje że zostajemy wyrzuceni po wydrążeniu 2m szybu ( całe
szczęście), również prace nad elektrograwitatorem z powodu kosztów
zostają przerwane.
Dziś wiem że można to było uprościć, choć oczywiscie nie byłby tak
efektowny.
- ostatecznie niszczę wszystkie notatki, jedyny pożytek z tego okresu to
ten, że wspólnie uzgodniliśmy że tachionami, uzupełniając ich brak
w procesach komórkowych, będzie można leczyć choroby, w tym najcięższe
jednostki (dla Dziadka ze póżno).
1978
- pierwsze obserwacje i lądowanie tzw. UFO nad Polską, domyślam się że
stosują moją metodę napędu, czy to aby napewno radzieckie?
1979
- pierwsza pielgrzymka Karola Wojtyły do Ojczyzny,
1982
- rozpoczęcie studiów na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu,
wydział Ekonomika i Organizacja Transportu
1983
- ogłoszenie programu SDI (Gwiezdnych Wojen) przez R. Reagana
1984
- rozpracowuję faktyczne zasady funkcjonowania systemu SDI,
- mój własny projekt obrony miast przed atakiem rakietowym- parasol
siłowy, pierwszy konkretny projekt 500 MT bombowca do zniszczenia Paryża,
Londynu, Nowego Jorku i Waszyngtonu (D.C.).
- projekt prostego wiecznego silnika na bazie dwuprzepływowego silnika
odrzutowego,
- zaprojektowanie operacji finansowej do zdobycia funduszy na ten cel.
1986
- przypadkowa wizyta we Watykanie na audiencji generalnej, orientuję
się z przemowy Karola Wojtyły że wojny nie będzie, a wkrótce nastąpią
znaczne przemiany społeczno- polityczne, w Kraju i na Świecie.
- mieszkam 2 miesiące na Sycylii.
1987
- z oficjalnego komunikatu prasy radzieckiej: Pierwszy Sekretarz KPZR
Gorbaczow zwiedził wczoraj kosmodrom Bajkonur, zapoznał się z
przygotowaniami do startu ciężkiej rakiety kosmicznej nowego
typu. Wówczas już wiedziałem, dysponując od paru lat materiałami
wywiadowczymi z USA, że w ciągu kilku dni (15.05) nastąpi start nowej
superrakiety, być może odrazu z promem kosmicznym na grzbiecie.
Równocześnie jest to znak że ZSRR przegrał wyścig zbrojeń, nie ma
techniki napędowej przy wykorzystaniu antymaterii, GRU i KGB nie
zdołało rozpracować ani osiągnięć niemieckich z czasów Wojny, ani tym
bardziej przeniknąć tajemnic USA.
3 Wojny Światowej na pocz. lat 90-tych uniknęlismy bowiem
wyłącznie dzięki mediacji K. Wojtyły i Nancy Reagan.
Jednak te siły które stoją za ówczesnymi przygotowaniami nie ustąpia
nigdy!
( Isn^t this truth Zbig?)
1989
- zastosowanie teorii czasu do wyprowadzenia z Banku Centralnego
ZSRR ponad 1 miliona przeciętnych pensji - ponad 100 milionów
ówczesnych rubli i przekształcenia ich w tzw. twardą walutę.
Tu składam gorące podziękowanie doktorowi Leszkowi Balcerowiczowi,
dzięki któremu było to możliwe, obecnie Doktór Leszek i jego następcy,
dzielnie kontynuują z sukcesem tę teorię, tym razem na rzecz innych
Obcych...
Mówiąc prosto-to jest potężne okradanie Narodu.
- za te fundusze powstają 3 mini urządzenia biologiczno-jądrowe .
- w tym okresie jestem częstym rezydentem dworca Dresden-Neustadt.
Oceniam po ogólnej dezorganizacji armii naszego ówczesnego
sojusznika, że rządy Gorbaczowa nie przetrwają już zbyt długo.
- powstaje rząd Mazowieckiego, prorokuję szybkie pogrzebanie nauk
społecznych K. Wojtyły przz solidarusze żydostwo i ich wyprzedaż za
centy, fenigi, a dla Nas zostaną figi (na wierzbie).
1990
- handel bronią i materiałami wybuchowymi
- próby zainteresowania polityków tematem bezpłatnej energii nie
odnoszą efektu, wszyscy są tak zachłyśnięci przemianami (i kasą, a
jakże), tak bardzo że teraz dostają czkawki którą dziś słychać aż z
Irlandii....
- do testów urządzeń biologiczno-jądrowych z tego powodu wówczas nie
dochodzi.
1992
- dochodzę do wniosku że najlepiej będzie odnieść spektakularny sukces
na bazie istniejącej techniki aby wokół tego zorganizować ludzi,
- rozpoczynam poszukiwania miejsca do wystrzelenia pierwszego
polskiego satelity (pasywnego bądż aktywnego-z nadajnikiem) o masie
ok.1 KG, przy wykorzystaniu własnej modyfikacji rakiety R11 (SS-1, Scud)
- po długich poszukiwaniach, jesienią znajduję takie idealne miejsce
na skraju Poznania.
1993
- koszty i brak chętnych do udziału w przedsięwzięciu powodują
rezygnację
z tego projektu, tym bardziej że opuściły nas bratnie wojska radzieckie
i trudno o tanie zaopatrzenie... .
- powstaje za to projekt tańszego niż wcześniejszy silnika wodnego, na
bazie wielopunktowego, benzynowego elektronicznego systemu wtryskowego
1994
- kupuję Ford Scorpio 2, 0 DOHC z takim silnikiem w celu jego przeróbki.
Przypadkowa awaria układu chłodzenia, powoduje to że auto służy do
długotrwalych, praktycznych testów hybrydowego silnika, spalinowo-
jądrowego jednak bez praktycznego zastosowania.
1995
- powtórka tych eksperymentów, podstawowy wniosek:
pracujące w intensywnym strumieniu tachionów częsci silnika mają
tendencję do samoodnawiania się.
- Aleksander "Moczymorda" Kwaśniewski prezydentem, zaczyna sie
widoczny upadek gospodarczy, narastają negatywne stosunki z Rosją
(a taki był przykładny komunista z Aleksandra) i coraz większe rozpasanie
urzędników żyjących na koszt społeczeństwa, min. przez emisje obligacji, przez co wszyscy sa coraz bardziej zadowoleni (tak twierdzi absolutnie każda stacja TV od 20 lat i nie tylko Tv).
1996
- zarzucenie dalszych prac z braku funduszy.
2001
- Oceniam atak na WTC i Pentagon jako nowy Reichstag 2001, przewiduję
że wkrótce powieli się sytuacja z czasów wojny wietnamskiej, a więc
przygotowania do 3 Wojny zostaną ukryte za lawiną funduszy na wojnę
z Al-Kaida (czytaj: z islamem). Skoro nie udało się skutecznie napuścić cesarzy na cesarzy w I-ej Wojnie, Germanów na Słowian w II-ej, trzeba teraz to zrobić tak by się napewno udało, nalepiej napuścić 2 religie na siebie, i Kaczyńskich na Sowietów a to już nie może się nie udać, zwłaszcza przy
kontroli nad mediami.
Swoją drogą czy się jeszcze pamieta kto miał zastrzelić Wojtyłę, czyż nie islamista?
2002
- Marzec seria eksperymentow potwierdza istnienie duszy ludzkiej
2003
- zaczynam odszukiwac w internecie nieoficjalne wspomnienia
historyczne z czasow 2 Wojny na tematy ukrytych technologii, aby
wokół tego zainteresowac ludzi potrzebą ich wdrozenia.
2005
- powstaje strona: www.scisle. tajne .nadaje. webpark. pl (a pozniej jej
reaktywacja
po probie zlikwidowania, gdyż rzekomo strona ta w niedzielę rozesłała
spam do licznych banków w USA, no no, cozainformatykówtammają,
cozapierdolonyszyt)
2006
- szczyt Bush- Putin w Sankt Petersburgu,
- opublikowanie rosyjskiej teorii Energia Wirów i pierwszych urządzeń
na
niej bazujących, WTG- S i wiecznego silnika Potapowa (16 .07)
- opublikowanie 15. 08 nowej metody leczenia chorob dotąd
nieuleczalnych
- powstaje organizacja ze zamiarem przywrocenia ducha Narodowi
Polskiemu
- niestety nikogo to nie interesuje a nawet wszyscy są przeciw.. ..
(równiez dzisiaj, widać wszyscy liczą że Auschwitz dostarczy
wystarczająco dużo ciepła)
2007
- 11.04 po wysłaniu listu do Prezydenta Rosji sugerującego możliwość
zbudowania
silników nuklearno- tachionowych (czyli na antymaterię) do napędu
Czasolotu,
oraz zorganizowania wyprawy wokół Marsa takim pojazdem już za 3
lata,
powstaje Towarzystwo Przyjażni Międzyplanetarnej im. Karola Wojtyły
- rosyjski Prezydent zostaje tym samym honorowym członkiem
założycielem Towarzystwa, gdyż jako jedyny Polityk, zgodził się wcześniej
kontynuować te wiedzę w pokojowym duchu naszego Patrona. (no cóż,
nawet wykorzystanie jej w technice obronnej możemy tak uważać, jesli
ma to słuzyć utrzymaniu obecnego status quo i powstrzymaniu negatywnych sił z USA, którym sprzyjają wszyscy nasi polytykierzy.)
2010
- pierwszy polski Domowy Reaktor Jądrowy DRJ200 gotowy do użytku
powszechnego.
- katastrofa smoleńska-preludium i ostrzeżenie przed upadkiem
państwa we wyniku zachłannosci cwanych polityków i durnych
wyborców.
Niestety, te fakty, tak jak całe 22 lecie nie zostało przez nikogo właściwie
zrozumiane.
Dlatego od tej pory, durnego, aspołecznego, polityczno-stadionowego
bydła mi nie żal, zajmuję się wyłącznie swoimi sprawami.
2011
-prezentacja DRJ600 , reaktora cieplnego o sprawnosci całkowitej 350%
procesu przemian energetycznych, jako modyfikacja silnika DRJ1000.
2012
-marzec: zakończenie przygotowań do Wojny.
2019.08.06.jpg



free counters
Herb Rzeszy Polan

CZEGO BÓG WYMAGA OD LUDZI? Was verlangt Gott von den Menschen?




Was verlangt Gott von den Menschen?
https://nsgap.livejournal.com/3338.html

CZEGO BÓG WYMAGA OD LUDZI?


1. Uczciwości, uczciwości, uczciwości.
No to zwłaszcza wymagać od Pastuchów Polskich (*) jest rzeczywiście ciężko, z "uczciwości" są oni znani od 13.000 lat wstecz gdy zaczęli się namnażac w ziemiankach Kazachstanu.
2. Wspólnej, rozumnej pracy.
Wymagać rozumnej, wspólnej pracy od pastuchów?
Przecież pastuchy owiec nic nie musiały robić siedząc przez 10.000 lat w ziemiankach Kazachstanu.
Owce bowiem wypasają się same.
https://3rp.livejournal.com/61651.html
3. Sprawiedliwego podziału efektów pracy.
Jest wykluczone z góry aby aspołeczny motłoch mógł uczciwie się dzielić efektami pracy.
https://3rp.livejournal.com/61651.html
4. Szerzenia kultury narodowej.
https://kultura21.livejournal.com

5. Eliminacji osobników aspołecznych.
https://auschwitz2-gov.livejournal.com
6. Obrony Ojczyzny przed wrogiem zewnętrznym.
https://ss-3rp-gov.livejournal.com

Czego nie należy robić dla Boga.
1. Wznosić światyń.
2. Odprawiać modłów (o, zwłaszcza to wywołuje odruch szyderczy u Boga).

(*) Rasa R1a - podludzie pozbawieni ducha i rozumu wyższego, społecznego, czyli pierwiastka aryjskiego.

SPIS TREŚCI.
https://nspap.livejournal.com/31511.html


Weil Juden sind wie Gift für alle Völker!
Juden.jpg
Herb Rzeszy Polan

JUDEN SIND WIE EIN GIFT FUR ALLE VOLKER! (Furs die Untermenschen besonders).


KOPIA

KACZYŃSKI-LUBAWICZ NOWYM SOTNIKIEM UPA?

https://nspap.livejournal.com/73727.html

Jeszcze jeden bolszewik, Paweł Kukiz.
http://3rp.livejournal.com/61651.html


I kolejna żydo-ukrainka, prawdziwa "artystka", Joanna Szczepkowska:
https://www.nasze-slowo.pl/intervyu-z-joannoyu-shhepkovskoyu/?fbclid=IwAR3aR5DG_9tUjt0-aXLTvSMOgLNI61hJIEPmtbhgYDR1q1VRouzJ-NLzW70



Sie alle müssen schnell in einem Sanatorium behandelt werden.
https://auschwitz2-gov.livejournal.com


SPIS TREŚCI.
https://nspap.livejournal.com/31511.html

Weil Juden sind wie Gift für alle Völker!
Juden.jpg